کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

n95

1390/5/2 0:07
نویسنده : fereshteh joon jooni
283 بازدید
اشتراک گذاری

o

یک جمله زیباودوست داشتنی تو که من مرتب تکرار میکنم اینه که یک روز که رفتیم شهر بازی پارک ملت تو درموقع برگشتن گفتی که مامان پس نونوی(خونه ی) عمه عسل تِجایه (کجایه)حالا خودت بگو نونوی من تِجایه؟

 

 

 

اِ.....................این هاپو کله گنده از تِجا اومده دیگه؟

 

 

s

 

دالی...................

میای بریم قایم موشک نفسم؟..............................

 

برای این که خیلی تو نظرها پیدات نشه مثل نیمه ی پنهان سیب قایمت کردم عسلم................

 

تازه برات تقویم هم درست کردم

 

g

 

 

 

 

 

 

 

u

 

 

 

اینم سرسره بازی تو مدرسه ی عمه عسل که این قدر دوست داشتی واز وقتی که اومدی مدرسه ی من مرتب میگی مامان من مدرسه.........

وکیفتو برمیداری وهمیشه حاضر میشی برای رفتن به مدرسه

باتوجه به وابستگی زیادی که به مامانت داری کمی نگران کننده بود که برای روز اول سال تحصیلی ات کار دست مامانت بدی وتا چندروزی مهمان کلاس درستون باشه ولی خداراشگر گه علاقمند شدی

 

z

اینم یکی از کلاسای مدرسه من که تو را به سختی از از کلاس بیرون آوردیم وبر این باور بودی که تو دانش آموز همین کلاسی...

 

 

 

 

 

h

 

باری خدمت کیمیاخانم عرض کنم این گوشیn95عمه عسل باکلی عکس از ماشینم افتاد ویک خدا پدر بیامرزی برداشت ورفت ورفت که رفته    حالا به یاد اون گوشی عکستو گذاشتم  فدای سرت  

 به مال دنیا دل نبند همه از دست رفتنی هستند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)