کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

روزه

1390/5/7 14:03
نویسنده : fereshteh joon jooni
301 بازدید
اشتراک گذاری

کله گنجشکی هست روزه های من چونکه من هنوز ٣سال هم ندارم اما هر سحر با مادر وپدر بیدار میشوم کمی هم غذا میخورم بقول یک بنده خدا که هنوز به سن تکلیف نرسیده بود میگفت نماز که نمی خونم روزه که نمی گیرم اگر سحر بیدار نشم وسحری نخورم پس این چه مسلمونی؟

کله گنجشکی نیست

روزه هایم امسال

شده ام من بالغ

شده ام نه ساله

هر سحر با مادر

می شوم من بیدار

روزه میگیرم من

تا بیاید افطار

چیده آش وکوکو

روی سفره مادر

دوستت دارم من

مادر ای عطر سحر

الهی تا باشه همه با پدرومادراشون سرسفره جمع باشند قبول باشه التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)