کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

من میگم .تو میگی

1390/7/1 1:13
نویسنده : fereshteh joon jooni
268 بازدید
اشتراک گذاری

من میگم چکار کردی ؟

تو میگی ثبت نام کردم

من میگم بالاخره کجا؟

تو میگی مهد قرآن

من میکم کجا ؟اسمش چیه ؟

تومیگی نمیدونم اسمشو

من میگم خوب برو از مامانت بپرس

تومیگی باسه خبلشو میدم

من میگم از کی میری؟

نومیگی از فدا

من میگم با کی؟

تومیگی با ماسین بابایی

من میگم کلاس چندم ؟

تومیگی کلاس ابل

من میگم چی بخونی

تو میگی قرآن. شعر.دلس .بازی. سرسره بازی

من میگم منم باخودت میبری؟

تومیگی نه مهد که جای عمه عسلا نیست

خلاصه یکی من بگو  یکی تو جواب میدی .

بالاخره خسته میشی .میگی من لالا .. نه اینکه

مهد رفتنو دوست داری میخوای که زود بخوابی تا

زود تر صبح بشه وبر ی.آرزو میکنم همیشه همینطور

پر شوق وشور بمونی

                   

وای چقدر مدرسه خوبه چقدر ناژه............

 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)