کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

كتاب نو

1390/7/10 13:25
نویسنده : fereshteh joon jooni
381 بازدید
اشتراک گذاری

مامان برام كتاب نو خريده

هيچ كسي مثل اين كتاب نديده 

از ابر و باد و خورشيد و ستاره

شعرها و قصه هاي تازه داره 

كتاب نقاشي هاش قشنگه

باغي پراز گلهاي رنگارنگه 

براي من يه دوست مهربونه

 

هرچي كه من مي پرسم اون مي دونه

 

 

توي كتاب شعرم          شعراي خنده داره

مي خونم ومي خندم           شادي برام مياره

 دونه به دونه شعرهاش         شيرينه مثل قنده

 هر كي اونو بخونه         خوشحال ميشه مي خنده

 

 

 

 

 تو كوچه راه مي رفتم كه باد اومد كنارم 

فهميده بود تو دستم كتاب قصه دارم 

كتاب من رنگي بود قرمزوآبي وزرد

نمي دونم چرا باد كتابمو پاره كرد

با گريه گفتم به باد برو تو خيلي بدي 

كاشكي كتاب من را يواش ورق مي زدي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)