کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

اولین عید زندگیت

1389/12/16 0:32
نویسنده : fereshteh joon jooni
301 بازدید
اشتراک گذاری

 d353iyrjszz5mmkvab5a.jpg

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

در اولین سال زندگیت این لباس صورتی رو خودم برات بافتم تا وقتی دیدمت تنت کنم و لذت ببرم چقدر هم که بهت میاد قشنگم قربون اون دهن خوشگلت بشم تو این عکس سوار ماشین خودمی و می خوام ببرم بگردونمت تو هم چون می دونی که من خیلی دوست دارم وقتی منو میبینی می خندی و خودت رو بیشتر تو دلم جا می کنی مخصوصا موقعی هم که بخوایم بریم گردش بیشتر ذوق می کنی .

یکبار گلم به طور اتفاقی ترمز گرفتم که تو که تو بغل مامانت بودی به جلو خم شدی و کلی خندیدیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و من هم برای خنده بیشتر تو بازم پشت سر هم ترمز می گرفتم نمی دونی چقدر بهمون با خنده های تو خوش گذشت مخصوصا به خودت

.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)