کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

آرزوهای من

1390/8/20 23:38
نویسنده : fereshteh joon jooni
345 بازدید
اشتراک گذاری

کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز وشب در دشتها

توی کوه دشت وصحرا روز وشب

می دویدم تا که می دیدم تورا

کاش روزی می نشستی پیش من

می کشیدی دست خودرا بر سرم

شاد می کردی مرا با خنده ات

دوست بودی با من وبا مادرم

چون که روزی مادرم می گفت :تو

دوست با یک بچه آهو بوده ای

خوش به حال بچه آهویی که تو

توی صحرا ضامن او بوده ای.

پس بیا !من بچه آهو می شوم 

بچه آهویی که تنها وغریب 

در میان دشت وصحرا مانده است 

روزوشب در انتظارم پس بیا 

دوست شو با من مراهم نازکن

بند غم را ازدو پای کوچکم

با دو دست مهربانت باز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)