کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

غدیر خم وعلی ما

1390/8/25 2:23
نویسنده : fereshteh joon jooni
311 بازدید
اشتراک گذاری

من علی دارم     تو علی داری

او علی دارد               ما علی داریم

شما علی دارید                    آنان علی دارند

مگر می شود کسی علی نداشته باشد همه علی داریم اما رنگ علی هرکسی فرق دارد علی من سبز است علی تو چه رنگ است علی من قامتی استوار دارد علی من سینه ای ستبر دارد علی تو چگونه است علی من شیرمرد است او غیراز خدا از کسی نمی ترسد علی من در نماز شبش مرا دعا میکند او دلسوز من است علی من برای همه دعا میکند علی من ،من تو ،او ،شبها در خانه ها میرود او باخودش لقمه ای نان میبرد تا شکم گرسنه ای را سیر کند او بفکر همه هست علی من علی همه ی ماست علی همه ی ما ،درصراط مستقیم ره میپیماید او پسر عم پیامبر ماست او در غدیر حل شد من او را هنوز نشناخته ام چون هنوز سوادم به آن حد نرسیده که بتوانم خوب بشناسمش یا درکش کنم شناختن این ابر مرد کار هرکسی نیست او شیر خداست او مرد خداست علی جان هیچ نکرده ام که مورد رضایت تو باشد فردا هیچ پاسخی ندارم که به تو بگویم هیچ ذره ای از راه تو در رفتارم نیست که بهتر است بگویم در رفتارمان نیست ما علی را نشناختیم ولی ادعای بیخودداریم.................خدایا به ما توفیق شناخت امیر المومنان را عنایت بفرما...عید غدیر خم بر پیروانش مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان طهورا
19 آذر 90 16:37
الان میشینم گریه می کنم بس که وبلاگت برام بد باز می شه
ممنون که اومدی خانومی.salam khanoomi khoob?tahoorajoon aramtar shode? chera shoma gerye loni man bayad begeryam moondam ba in sistem chekonam migi bezaramesh sare kooche namaki bebarash ?az niniweblog ham porsesh kardam hanooz javabe dorosti nadadeagar shoma toonesti rahe hali peida koni baram pm bezar felan khodahafez