کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

کیمیا !دکتربشی انشاالله

1390/9/28 0:57
نویسنده : fereshteh joon jooni
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیمیایم

میخواهم از آرزویم برای تو بگویم خیلی دوست دارم در آینده تو فرد

مفیدی باشی فقط کسی باشی که همه از تو بهره های زیادی ببرند

از علمت .از بیانت.از کارت. از کمک به دیگران .وخلاصه یک انسان به

معنای واقعی که همه تورا الگو قرار دهند وبا دیدن تو به یاد دین وخدا

وپیامبر بیفتند یک زن مومن وفقط برای اسلام کار کنی شنیده ام اگر

هرچه را زیاد تکرار کنید ملکه میشود وبا انرژی مثبتی که میدهیم به

همان خواسته مان می رسیم اصلا میدونی چیه خیلی دلم میخواد تو

یک پزشک بشوی یک پزشک متعهد وباچادر ! حتی از یک بخش

بیمارستان تا بخش دیگر را با چادر بروی این خواسته ی دل منه

ومیدونم تو هم با سعی وتلاش من وبابایی یه آنجا خواهی رسید

البته گوش شیطون کر .فکر کن مثلا من مریض شدم سرما خوردم

واومدم پیش تو قبل از اینکه داروهای شیمیایی بدهی اول مثل همین

روزا که تا الکی سرفه میکنیم فوری میگی آب بیارم قرص بخوری نه !

مثل یک پزشک متعهد خوب با آرامش به حرفای مریضت گوش کن

وحالا دستوری را که توی اینترنت خوندم به مریضت بده اینجا مینویسم

چون مفیده به درد همه ی سرماخورده ها می خورددر طی روز دو بار

آب وعسل ولیمو ترش تازه بخورید ناهاروشام سوپ بدون گوشت

بخورید چون گوشت با انرژی که داره باعث میشه میکروب ها بهتر

رشد کنند پونه کوهی +یک قاشق سیاه دانه به مدت نیم ساعت

بجوشانید وعصاره ی آن را با یک قاشق عسل مخلوط کرده یک لیوان

بعداز صبحانه ویک لیوان قبل از خواب بخورید میوه زیاد بخورید وغرغره

کردن آب نمک ولرم از دهان وبینی قبل از خواب وبعداز بلندشدن از

خواب فراموش نشود در صورتیکه گلودرد داریدوصدایتان گرفته است

دوتالیموشیرین را در قابلمه بجوشانید تا حدی که پوستش نازک شود

وبعد تا حدی که دهانتان میتواند داغی آن را تحمل کند چهار قاچ کنید

بخورید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)