کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

به مشهد رسیدیم ما.....................

1390/12/29 2:28
نویسنده : fereshteh joon jooni
279 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیاجانا سلام

امروز تو مشهد برف غیرمنتظره ای شروع به بارش کرد ومن برای چندتاکاربانکی رفتم بیرون ودرست دوساعت ونیم تو ترافیک تو ماشین ذره ذره جلو میرفتیم همینطورکه تو ماشین نشسته بودم گفتم یک خبری از شما بگیرم وببینم کی میخواین راه بیفتین وتازه سفارش کنم که از وضعیت راه ها با اطلاع بشین تا شما خانم خانما گوشی باباتو جواب دادی فهمیدم که بعله حتما بابایی دارن رانندگی میکنن  که متوجه شدم نزدیکای مشهدین

البته خوب کاری کردین که به من نگفتین کی راه افتادین ولی با وضعیت جاده ها که پر برفه مرتب دعا میخوندم وآیه الکرسی تا وقتی که رسیدین مشهد آخه این دفعه که با ماشین خودتون اومدین دل من به هزار راه میرفت وخدا این شیطون رو لعنت کنه که مدام افکار باطل جلو آدم میاره .بالاخره خوش اومدین عزیزم چشم همه مون روشن انشالله سال خوب وپربرکتی را همراه با سلامتی زیرسایه علی ابن موسی الرضا به خوبی وخوشی بگذرونیم وهمه مسلمانان نیز شادوخوش وسلامت باشن انشاالله

 

 

 

 

وجالبتر اینکه تا شماکیمیاجون گوشی را برداشتی  گفتی ما آمدیم مشهد ما شاهرودیم ........خدارا شکر که دراین وضعیت جاده ها به سلامت رسیدین  خدایا ممنونتم خدایا سفرجمیع مسافران را بی خطر کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)