کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

روز کارگر مبارک روزمعلم مبارک

1391/2/11 23:34
نویسنده : fereshteh joon jooni
806 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز 11 اردیبهشت وروز کارگره این روزو به همه

کارگرای زحمتکش که توی مملکت ما دارن زحمت میکشن وما

قدرشونو نمیدونیم تبریک میگم الهی سایه شون رو سر

خانواده هاشون باشه 

و   فردارو به  همه ی ماماناوباباهای  نی نی وبلاگی که معلم هستند

هم تبریک میگم الهی شما هم سلامت باشین وخدا مارو

قدر دان زحمات شما قرار بده

 

 

همه برایم دست تکان دادنداما کم بودند

دستانی که تکانم دادند

به حرمت تاثیری که بر همه ی فرزندان سرزمینت داشته وداری 

 هفته ات از امروز تا همیشه مبارک باد

 

 

 

آیا روز اولی که به مدرسه رفتینو خوب یادتون هست ؟

با کی رفتین ؟اولین برخورد معلمتونو یادتون میاد ؟

هرچی  یادتونه اگه دوست دارین

بنویسین تا با اسم خودتون بزارم همه بخونن ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کامبیز
13 اردیبهشت 91 0:26
به به روزتون مبارک همیشه موفق باشید
فرهادکریم زاده اصل
14 اردیبهشت 91 23:58
سلام اول از همه خدمتتون عرض کنم که من وب ندارم ولی برای سرگرمی تو وبای همه نی نی ها میچرخم چون دوستشون دارم ودوم اینکه خدمتتون عرض کنم که من متولد 1336 هستم ودوتا نوه دارم ومعلم کلاس اول را خوب یادمه البته الآن زنده نیست اون زمونا مارو فقط به مدرسه میفرستادندومادرامون ریگه کاری به کارما نداشتند تا اخرسال ویک کارنامه قبولی از ما می خواستن معلم کلاس اول من تو روزایی که درس آب را داده بود چند روزی روی درس صبرکرد ولی من کمی مشقم را بدخط نوشتم یکی زد تو سرم وازبینی من خون ریحت روی دفترم .هنوز ا.ن صحنه خ.ب یادمه وتوی دلم ازش ناراضی نیستم وهمیشه براش فاتحه میخونم وعقیده دارم معلم کلاس اول همیشه به گردن ادم حق داره اون زمان معلم کلاس اول من یک زن بود وبقولی کمی هم مومن وباچندر به مدرسه میامد وتوکلاس هم روسری داشت خدایش رحمت کند