کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

مامان طهورا................................................................

1391/2/19 1:23
نویسنده : fereshteh joon jooni
496 بازدید
اشتراک گذاری

یکی هست یکی هم خواهدبودروزی روزگاری هست  یک دختر زیبا وگیلک که اسمش طهواهست یک مامان باحالوحوصله داره که هرشب مارو باخوندن وبلاگش ومطالب جالبش سرگرم مون میکنه نمیگم بود میگم هست اونم تو شهر امام رضا (ع) مامان طهوراجون چی شد که یکباره مارو تنها گذاشتی رفتی؟ چرامارو از خوندن مطالب زیبات محروم کردی  نکنه خسته ت کردیم جواب بده آهای مردم گیلک آهای اهالی نی نی وبلاگی نمیدونین چی شد؟ آخه آدرست گجابود ماهم تو همین شهریم یکی بگه چی شد چکار شد چرا رفت یکی به من جواب بده دیگه برگرد مامان طهورا.........................................................................بیا برامون جواب بده جایی نداشتم برات پیام بدم بنویس بگو چی شد؟

مامان زینب جون اگه شماباهاش تماس دارین بهش بگین میدونم داری باماشوخی میکنی وحتما یک نسخه ی پشتیبان داری بیا برگرد مانازتو میکشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
19 اردیبهشت 91 17:56
سلام عزیز دلم. قربون مهربونیت بشم.الان بعد چندساعت کلنجار رفتن تونستم وبلاگتو باز کنم .نمیدونم چرا گاهی برام باز نمیشه اصلا. فدای مهربونیت... من لایق این همه محبت نیستم عزیز دل...