کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

حاصل دعاهای تو....................وانتظار برای نی نی بعدی ......

1391/2/24 18:59
نویسنده : fereshteh joon jooni
527 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیاخانم سلام...............

قبلا نوشتم که یک روز من ازتو دخمل نازم سوال

کردم رفتی حرم چی دعا کردی؟

وتوهم بازبان بچه گیت گفتی  دعا ...تول (پول) بده خونه بده ماشین بده سلامتی بده وهرکسی را که جلوی چشمت میدیدی میگفتی .....اینو بده وخلاصه همش دعا ودر خواست و...........

وخداوند تبارک وتعالی هم دعایت را مستجاب کرد والحمدالله هم خونه هم ماشین وهمه چی کامل شد وسلامتی هم برقرار است شکر

یک روز من (عمه عسل ) بهت یاد دادم که وقتی همه اینارو میگی بعدشم بگو خدا داداشی بده آجی بده وایندفعه هم خدا دعای تو کودک بی گناه را به استجابت رساند وهمه مونو خوشحال کرد که از حالاا تا دی ماه باید صبر کنیم ببینیم خدا چی دوست داره بهتون هدیه کنه داداشی یا آجی؟ هرچه باشه سلامتیش برای همه مهم تره

اما امروز که باتو تلفنی صحبت میکردم با خوشحالی میگفتی مامانم نی نی داره انشاالله تا آخرش همین طوری باشی وخدای نکرده حسودی نکنی

خدایا بازم آرزو میکنم به اونایی که تا حالا بچه ندادی به دعاهای این بچه های بیگناه گوش کن وبهشون نی نی بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)