کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

اهل مشهدم

1390/1/2 18:14
نویسنده : fereshteh joon jooni
352 بازدید
اشتراک گذاری

براسا س شعری از سهراب سپهری،من کیمیا کاشی اهل مشهدم روزگارم بد نیست تکه نانی دارم ،اما من پرهوشم پرجنب وجوشم به اندازه ی یک دنیا شوروحال،من مادری دارم اهل ایمان وپدر نیز، ،وخدایی که دراین نزدیکی برکتی میدهد هرروز بر سفره ی ما،ما مسلمانیم قبله ی ما کعبه، خانه امن الهی وکتابمان قرآن است که هرروز در خانه مان تلاوت میشود جانماز مادرم زیباوپراز نور است وپدر نیز اهل دعاست اوسر سجاده خویش همه را دعا میکند اوبرای فرج مولامان هرروز دعا میخواند پدرم هرروز برای لقمه ونان حلال در شرکت را با نام خدا میگشاید ومادر پس از رسیدن به امور خانه مراباخودبه کلاس قرآن میبرد من نیز سجاده کوجکی دارم که روبه قبله میگشایم وهمراه او یک نماز متبلور میخوانم من نمازم را وقتی میخوانم که اذانش راباد سرگلدسته ی سرو گفته باشد خانه ما پشت اقاقی هاست وگلدان گل کاغذی ما همیشه پراز گل است اهل مشهدم ولی چند صباحی است بخاطر کار پدر در دزفولم وگرنه من اهل مشهدم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
2 فروردین 90 18:41
سلام سلام بر عمه نازنین و مهربون امیدوارم سالی پر از شادی خوشی و سلامتی داشته باشید
مامانی
3 فروردین 90 0:05
منتظر شما هستیم. مامانی همشهری شماست
jalil
5 آذر 92 12:25
سلام در هر صفحه ای که یکی از همشهریهامو میبینم بیشتر خوشحال میشم مشهدی همیشه مشهدی هست حتی در دورترین نقاط از مشهد