کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

در دیدارم با تو

1391/3/30 22:44
نویسنده : fereshteh joon jooni
446 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیاجانا سلام عزیزم

امروز که دیدمت خیلی تغییر کرده بودی باخودم گفتم که :

دیگه باید مثل خانمهای خیلی فهمیده ودانا باتو صحبت کنم چون هم بزرگتر

وهم عاقل تر وفهمیده تر شدی خوبی وبدی وزشتی وغیرمتعارف بودن

بعضی حرفهاراخوب تشخیص میدی

حرف زدنت فرق کرده .این را من که از تو دورم وهرچندوقت یکبار می بینمت

بهتر تشخیص میدم

مثلا خیلی خانمانه تر حرف میزنی

در غذاخوردن وخیلی از آداب فرق کرده ای دست مامان وبابا درد نکند

برای وقت گذاشتن برای تو عزیز دلم .

ازمسافرت هم که خاطرات خوبی داشتی بخصوص از باغ پرنده های اصفهان

 

ف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سپیده
30 خرداد 91 22:43
به ما هم سر بزن و با نظراتت بهمون روحیه بده