کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

رمضان کریم

1391/4/30 0:08
نویسنده : fereshteh joon jooni
621 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیاجونی سلام نانازم

امشب به لطف خدا به مهمانی دعوت میشیم تو هم دعوت ...

باشه!

بیابریم یک مهمونی که مطمئنم دوست داری جایی که حال

وهوای دیگه ای هست

بیا بریم صاحبخونه ش صدات میزنه خوب گوش کن

چه جایی بهترازاینکه خدا دعوتت کنه

پس از امشب هرشب مهمونیه

اما باید از قبل آماده بشیم نه اینکه فقط لباس نو کفش نو...

بلکه دل نو  روحیه سرشار از عشق..

مرددی ؟نه بریم دلامونو بشوییم پاک پاک که شدیم اونوقت

آماده ایم

گوش کن خدا داره صدامون میزنه

اما من امسال تو مشهدم

یادته هرسال که میرفتم مکه تو ماه رمضون ........؟

یادته وقتی میومدم چقدر برات حرف داشتم

چقدر برات سوغاتی میاوردم

اما امثال من ازغافله همه همسفریام جاموندم

هرسال چه تو مکه چه تومدینه از یک هفته قبل سردر

هتلامونو تزیین میکردن وبه استقبال ماه رمضون میرفتن

چه حالی داشتیم وقتی توی راه رفتن به هتل میدیدم

عبارت (رمضان  کریم )

اما امثال خیلی دلم گرفته خدایا به حرمت این ماهت حالا که

ماروبه مهومنیت دعوت میکنی مارو ببخش وآماده ضیافتت قرار بده

که دل بدیم به این دعوت و واقعی مهمان تو باشیم نه

اینکه فقط لبو دهان بسته اما ..........

 

-

این عکس قسمتی از پرده خانه خداست که خودم گرفتم

ف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)