کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

زیارتت قبول

1391/5/25 1:29
نویسنده : fereshteh joon jooni
574 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبدالله.........

فردا تا شب کربلایی کیمیا از راه میرسد

با کوله باری از گفتنی های سفر کربلایش

از پیش پدر دختر سه ساله می اید

حرفها دارد رازها دارد گفتنی هایش شنیدنی خواهد بود

سوغاتش هم دعایی است که برایمان کرده است

پی نوشت :خداکند عکس گرفته باشد


بنر و پوستر شهادت امام علی (ع)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خبرنگار کوچولو
27 مرداد 91 14:02
سلام عزیزم مرسی بابت تبریک صمیمانت بابت تولدم
آرزوی من
29 مرداد 91 0:08
تا که چشمم باز شد ديدم که يارم رفته است ماه مهماني تمام و مه‌نگارم رفته است با گل اين بوستان تازه انسي داشتم گرم گل بودم که ديدم گلعذارم رفته است عيد شما مبارک
مامانی درسا
31 مرداد 91 2:41
عیدتون مبارک ...... کربلایی کیمیا هم تا حالا از راه رسیده زیارتش مبارک ...... انشاالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه ...... عزیزم اون تولدی که نوشته بودم تو وب درسا به سال قمری بود به شمسی همون 8 شهربور هستش ..... چه خوب که کیمیا گلی هم همون روز به دنیا اومده

سلام عزیزم ممنونم که به من سرزدی