کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

امروز 8 شهریور است

1391/6/8 18:34
نویسنده : fereshteh joon jooni
390 بازدید
اشتراک گذاری
کیمیا جون امروز تولد شما و 9 تا دیگه از دوستاته

تولدتون مبارکککککککککککککککککککککککک

پريسا
پريسا
محمد امین
محمد امین
شیدا
شیدا
امیرپرهام
امیرپرهام
درسا
درسا
ریحانه
ریحانه
رادین
رادین
آرتين طاهرخاني
آرتين طاهرخاني
اميرحسين
اميرحسين

 

کیمیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 18:36
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.



باسلام من رای دادم ممنونم که به ماسرزدید منو لینک کنید
سپیده
12 شهریور 91 13:37
سلام خانمی. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دخملی رو شرکت بدید.

http://koodakeman91.niniweblog.com/
تولد ش مبارک

من و همسرم
8 مهر 91 18:56
سلام شما اهل مشهدین؟ لطفاً به من و همسرم کمک میکنین ؟اگه براتون زحمتی نیست ؟ تو وبلاگمون توضیح دادم راجع بهش ... ممنون میشم