کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

کیمیای بابا ........یلدای بابا...............

1391/11/4 0:47
نویسنده : fereshteh joon jooni
403 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تو بعداز یک ماه واندی به خانه برمیگردی

امشب تو با خواهرت به خانه برمیگردی امشب در خانه ما زندگی پرشورتر میشود

از امشب در خانه ی ما بالشت ها چهار تا میشود

از امشب همه ی کارهای خانه اضافه میشود

از امشب ساکنین این خانه چهارنفرند

پدر مادر دو دختر دو دسته ی گل

خدایا به من وخانواده ام عافیت بده ودخترانمان را عاقبت بخیر کن

ازامشب خانه مان نورانی تر میشود

توگویی خانه سبز میشود چون دو دسته گل من از امشب به خانه آمده اند

   دخترم  کیمیا جان عزیز دل بابا !خسته نباشی

.خیلی دلم برایت تنگ شده بود تو برای بدنیا آمدن خواهرت یلدا جان مادر را تامشهد همراهی کردی وامشب که به دزفول برگشتی خانه را سراپا شور وشعف کردی

یلدای بابا!

اولین قدمهایت به خانه را بر دیده میگذارم

بابا توهم من را خوشحال کردی دلم برای تو هم تنگ شده بود

خدایا از اینکه در رخمتت را بر من گشودی وفرزندان سالمی به من

عطا کردی تو را سپاس

                                                                    بابا امید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)