کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

کمی هم از جنس درد دل.........

1391/12/17 23:44
نویسنده : fereshteh joon jooni
306 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیای عمه عسل سلام

باشه !  بادا باد .....هرچه می خواهد بشود

هرچه میخواهند بگویند

هرکس هرکاری دلش میخواهد بکند

خدا ..

فقط خداست که میداند چه بکند

من وتو وبقیه  هیچ کاره ایم

من کارحودم را میکنم

روزی تو ارزش کارم را خواهی فهمید

روزی که همه چی برای تو سبز باشد

روزی که تو معنای گل وسبزه را خوب درک کنی

روزی که چشمانت همه چی را دریایی ببیند ولی دلت سبز باشد

به اون روز خیلی امید دارم

غ

ودر آخر میگویم اگر میخواهی راحت زندگی کنی مثل پروانه باش سبکبال وآرام

پروانه هایی زیبا با بال های بی رنگ + تصاویر  -  www.taknaz.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سودابه
18 اسفند 91 0:58
انشاالله همیشه سبز و آرام زندگی کنی کیمیا جون.