کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

خانه تکانی

1391/12/22 19:13
نویسنده : fereshteh joon jooni
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیای من

این روزها که سخت مشغول خانه تکانی بودم به فکر افتادم

که بهتره به همه بگویم که تنها خانه نیست که باید تکانده

شود دل را هم باید تکاند

من دلم را بتکانم تو دلت را بتکانی!

دلهای سنگ شده دلهای غبار گرفته چگونه تکانده میشوند؟

دلهایی که فقط خودشان را می بینند واحساس دیگران رادرک

نمی کنند چگونه غبار روبی شوند

هان؟

یکی نیست بگه دلهای سیاه چگونه میتوانند از دلهای شکسته ای

که با بی رحمی وباپررویی وقساوت قلب شکسته اند

دلی به دست آورند ؟

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

خوب حالا چه کردی کیمیاجان؟

دلت را تکاندی ؟

چه ریخت روی زمین؟

اگر خوبیها بود جمعشان کن ودر دلت نگهشان دار

اگر بدیها بود فوتشان کن بروند در دور دستها

اگر خاطرات زیبا بود مدام به آنها فکر کن

در قابی بگذار روی روی روی دلت

یعنی همین سر دلت نگهشان دار

که هروقت که خواستی به آنها دسترسی داشته باشی

خاطراتی را که باهم داریم را من جاری در دلم دارم هرروز به این جریان

زیبا نگاه میکنم ولذت می برم

تورا نمیدانم

چگونه یاد گرفته ای که با خاطراتت چه بکنی

این را خدا بهتر میداند

خدا خودش بهترین وکیل است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
27 اسفند 91 16:00
مثل همیشه عالی خانومم.
کاش دلمونو واقعا بتکونیم.واقعا.


-------------------------------------------------شماکه دلی پاک وبی ریا داری خانومی.