کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

باخداباش

1390/2/15 12:15
نویسنده : fereshteh joon jooni
400 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم خدایا ازهمه دلگیرم        گفت حتی از من ؟

 

گفتم خدایادلم راربودند           گفت پیش از من؟

 

گفتم خدایاچقدر دوری           گفت تو یا من؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 

گفتم خدایاتنهاترینم            گفت پس من؟

 

گفتم خدایاکمک خواستم     گفت ازغیرمن؟

 

گفتم خدایادوستت دارم      گفت بیش از من؟

 

کیمیاجون همیشه باخداباش وفقط ازاوبخواه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
15 اردیبهشت 90 12:27
خیلی زیبا بود عزیزم اون شعر پست قبلی هم بسیار زیبا بود
amirali
16 اردیبهشت 90 1:22
عكس ني ني رو ميشه بذاريد مطالب خوبه