کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

ملاقات با خدا

1390/3/10 22:23
نویسنده : fereshteh joon jooni
200 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه با خدا ملاقات می کرد

هر بار که از ملاقات با خدا می آمد چهره اش بر افروخته تر بود

از چهره اش پیدا بود که سنگینی ملاقات رمق او را می گیرد ولی در حیرت بودم که چرا باز هم این گونه و سر از پا نشناخته برای ملاقات با خدایش لحظه شماری می کند

من هم هر بار که از ملاقات با خدا برمی گشت,مشتاق تر بودم که او را ببینم

قدم هایم را جای قدم های او می گذاشتم

گاهی اوقات آنچه را می دید و می شنید من هم میدیدم و می شنیدم,گفتگویش در هر ملاقات به نسبت دیدار قبل طولانی تر می شد از دیدار همدیگر راضی و خشنود بودند

......

هنگامی که سوال می کرد,پاسخی شیرین و در خور می شنید.

از اینکه خدا را عاشق انسان ها می دید در پوست خود نمی گنجید.

چگ.نه این محبت ها را به مردم ابراز کند.

والذین آمنو اشد حبا الله

.......

مزد اشتیاق و محبتش را در یکی از دیدارها دریافت کرد.

تو برگزیده شدی "آل عمران 164"

تو نماینده منتخب ما هستی"احزاب 21"

تو نماینده من در روی زمین هستی زیرا خلق عظیم تو را یافتم.

هرکس می خواهد من را بببیند,تو رت ببیند و بشناسد کفایت می کند

.......

من هم با این پیام,آرامش بیشتری یافتم زیرا او را شناخته بودم و با خوی و خصلت و مرامش آشنایم کرده بود.

من هم دریافتم خدایی را که نمی بینم چگونه عبادت کنم.

مشاهده می کردم که دائما با خدای خویش راز و نیاز می کند.

نسبت به ایمان آوردن مردم حریص بود(توبه 128)

و خود را به مشقت می انداخت(طه 2)

توصیه می نمود فرزندانتان را خوب تربیت کنید که آینده در دست آنهاست.

نسبت به مال و ثروت حریص نباشید زیرا از خدا غافلتان می کند و آسایش شما را بر هم می زند.

آنچنان خدا را عبادت کنید که گویی امروز آخر عمرتان است.

هر چقدر خویش را بهتر بشناسید خدای خویش را بهتر شناخته اید.

امانت,صداقت,رافت و رحمت را در زندگی جاری و ساری نمایید.

همنشینی با ضعفا و فقرا,پرهیز از تکلف,همیاری و همکاری در امور,وفای به عهد,تدبیر و دور اندیشی,قاطعیت,نظافت و بهداشت,اهمیت به جوانان,سرعت در کارهای نیک,گشاده رویی,سخاوت و توجه به صاحبان حرفه,اهمیت کار و کارگرو......از دیگر دستوراتی بود که پیامبر رحمت (ص)از سوی خدای خویش برای بشریت به ارمغان آورده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ایلیا
10 خرداد 90 23:15
سلام روز به خیر
وبلاگ جالبی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید