کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

پدرم روزت مبارک

1390/3/24 2:52
نویسنده : fereshteh joon jooni
289 بازدید
اشتراک گذاری

بوسه بر لبانت.......

که نه بردستانت باید زد که هرروز در پی آسایش وآرامش آینده ی من قدم برمیداری تا من آنطور که تو و

 

مادرم دوست داری دختر با صلابت وبانشاط ایرانم باشم ودر آینده باعث افتخار شما 

 

بگردمت باباجونی که صبح تا شب چقدر برای من ومامانی زحمت می کشی همه جور سختی را تو این هوای

 

گرمای خوزستان به جان میخری که ما  راحت باشیم

 

بذار بزرگ بشم تو هم باشی مامان هم باشه اونقدر برات جبران کنم که بگی بسه دیگه

 

آخه خودت میدونی که من شماهارو چقدر دوست دارم مثل همه بچه های دنیا

 

دعا میکنم خدا سایه شمارو  روسر ما مستدام بدارد انشاالله

 

پدرم  گامهایت استوارتر                شادیهایت دو چندان

 

غصه وغم ازتو به دور                 روزت مبارک پدرم 

 

بابایی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)