کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

به به خانم خانما خوش اومدین به مشهد

1390/3/26 0:42
نویسنده : fereshteh joon jooni
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوش اومدی عمه عسل دلم برات یک ذره شده بود 

 

بله کیمیاخانم به عرض مبارک شما برسونم که امشب شب ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) است

 

وشما برای زیارت اما هشتم  ودیدن باباحجونی ومامان چونی اومدی مشهد هردفعه که میای کلی تغییر

 

کردی بزرگ شدی قد گشیدی آخه الان وقت رشدوبالندگی توست  باباامیدهم تواون گرمای خوزستان تنها

 

گذاشتی ا مشب روز پدره ما مسلمونا این روز را خیلی گرامی میداریم امیدوارم وقتی بزرگتر شدی واین

 

چیزارودرک کردی مطالب این وبلاگ برات جالب باشه امشب اولین شب اعتکافه واغلب مردم مومن و

 

باایمان جهت عبادت وبندگی وخودسازی به مساجد ویا حرم امام رضا (ع) رفته وسه روز آنجا میمانند

 

وبیرون نمیرون جز برای تجدید وضو و   حال خوشی دارنر اینارو مینویسم که هم تورا بااین آداب آشنا کرده

 

باشم وهم  تورا به پاکدامنی وعبادت ویندگی در سالهای جوانی دعوت کرده باشم که انشاالله وقتی 

 

 به سن ما رسیدی افسوس روزهای از دست رفته ی جوانی را نخوری عاقبت بخیری تو آرزوی همه 

ماست

 عکس   اعتکاف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان علیرضا
27 خرداد 90 16:07
سلام عزیز چقدر نازه گلت وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی من لینکت کنم.اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن و اگه از عکساش خوشت اومد توی نظرات برام بنویس و عکسای فرشته کوچولوتو به ایمیم ارسال کن تا خیلی سریع و کم هزینه یه عالمه عکس قشنگ برات درست کنمو تحویلت بدم. خوشگلتو ببوس
فرشته جون جونی کیمیا
27 خرداد 90 16:54
سلام مرسی عزیزم لطف دارین من بلدنیستم عکس به ایمیلتون بفرستم ممکنه لطف کنید سایتی که عکسا قشنگی درست کردین به من معرفی کنین ممنون میشم شمارو لینک کردم