کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

دلنوشته هایم با تو

1389/12/18 0:13
نویسنده : fereshteh joon jooni
322 بازدید
اشتراک گذاری

 کیمیاجون میدونی تو یک بجه مسلمونی تو  دردامن مادری پاک نمازخوان پرورش یافنی پدر ت هم اهل نماز ومسحد است افتخارمون اینه که تو سالم پاک وبیگناهی ومیتونی برای همه دعا کنی امروز که تورو بعداز شش ماه دیدم دلم بازشد به این فکرافتادم ازخودت بگم تو در یک روز تابستانی بدنیا اومدی وجشم همه مونو روشن کردی توبه لطف خدا پس از گذروندن چندروزی در بیمارستان شادی روباخودت به همه خوته ها آوردی زمان چه زود میگذره انگار همین دیروز بود وحالا تو یک دختر دوساله ای هستی که امیدوارم وقتی به سن تکلیف رسیدی همیشه دخترنماذخون ومسلمون واقعی باشی اهل تقوی واهل ایمان وفقط توکلت به خدا باشه راستگویی وامانتداری وکمک به ذیگران سرلوحه کارت باشه احترام به همه بخصوص پدرومادر فراموشت نشه گلم چون دوستت دارم برایت مینویسم که وقتی بزرگ شدی ضررنکنی بابدان مدارا کن خوبهارا دوست بدار  رعایت ادب واحترام در همه وقت وباهمه یادت نشه از فرصتهایت خوب استفاده کن مطالعه وقرآن خواندن راهرروز داشته باش توهرگز ازمیزان علاقه من به خودت نخواهی فهمید فقط اینو میگم که دوستت دارم ودانم که تویی آرام جانم.......

kmzz0z3w6f6f23hcwf.gifتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آنیسا
20 اسفند 89 2:20
سلام چشمت روشن که کیمیا جونو دیدی وچه نصایح قشتگی امیدوارم همیشه شاد وخوش وخرم باشید کیمیا جونوحتما ببوسش