کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

کلمات قصار تو

1390/9/28 0:11
نویسنده : fereshteh joon jooni
249 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو قطار داری میری دزفول تمام حواست هست که مهماندار

قطار که میخواد همه رو برای نماز صداکنه چی میگه وتو برای من

اینطوری بگی ....ممازه مماز خانوما اقاها ممازه مماز ........

وقتی ازت سوال کنیم رفتی حرم چی دعاکردی ؟

وتو بگی ....گفتم دعا.آمین

خوب ما سوال کنیم دیگه چی گفتی؟

وتو با اون فرهنگ لغت خاص خودت بگی  ...............

گفتم حونه بده ماشین بده چول (پول) بده آجی بده داداش بده

وهمینطور هرچی که دور وبرت باشه میگی عکس بده کیف بده

عمه عسل بده مامان بده بابا بده در بده دیوار بده وما کلی بخندیم......

خوب ما سوال کنیم کیمیا عمه عسل چی میگه  ؟

وتو میگی باباآب بده مامان نان بده آن مرد اسب بده من بادام بده

(اینا همون متن کتابای کلاس اوله که من ازت می پرسم که لابد تا

وقتی که تو باسواد بشی کتابا تغییر میکنه)

...................خوب عزیز جون وقتی شما توخونه با بچه های دیگه بازی

میکنید وشلوغی میکنید چی میگن؟

وتو میگی وووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییی

ووویییییییییییییییییییییو

ما می پرسیم وتو همه حرفای بامزه ی دیگران را نه بطور کامل که با

اون خوشمزه حرف زدنت تکرار میکنی وماهم قربون صدقه ت میریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)