کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

گفتگوی من وکیمیا

1390/11/16 18:21
نویسنده : fereshteh joon jooni
303 بازدید
اشتراک گذاری

من:درینگ درینگ

اونور خط :یک دختر با ناز وادا بع.............له

من:سلام عزیزم

کیمیا:سلام عمه عسل تجایی؟

من:خوبی؟توتجایی؟

کیمیا بع...له خوبم

من:چکارمیکنی؟

کیمیا:من بازی.عمه عسل!!!!!!!!!!!!

من:بعله نانازم

کیمیا :عمه عسل بیا خونه ی ما

من:بیام چکار؟

کیمیا بیا بامن بازی...

من:باشه کارامو بکنم میام

کیمیا:عمه عسل کارنکن بیادیگه!!

من:باشه آجی از دانشگاه بیاد غذا بخوریم میایم

کیمیا:نه عمه عسل آجی نیاد شما ت ..........یایی بیا

من :باشه برم بلیط بخرم

کیمیا:عمه عسل با ماشین شما بیا

من:آخه راه دوره

کیمیا :اومدی؟

من:باشه چشم میام

چندلحظه سکوت بین هردو طرف ....

کیمیا عمه عسل چکار میکنی؟

من:هیچی دارم گوش میکنم

کیمیا عمه عسل داری لباس میپوشی؟

من: باشه صبر کن ومن در این فکر که چه اشتباهی کردم

که این طفلک که فعلا درک آنچنانی از مسافت نداره وفقط

میگه بیا اومدی؟ داری لباس میپوشی؟من میرم یک لیوان شیر

میخورم ومیخوابم  تا شمابیاین باشه ؟

ووقتی میگم حالا تو برو من برم کارامو بکنم که شاید

فاصله زمانی باعث بشود که از یاد ببرد

کیمیا:من با عمه عسل قهر.ودر ادامه صدای افتادن گوشی ب

ه روی زمین وصدای گریه ی کیمیا که دیگه من طاقت نمیارم

وقطع میکنم

چه باید کرد اولا که بچگیه دیگه

دوما عدم درک مسافت برای یک دختر سه ساله

سوما علاقه ست دیگه شوخی بردار نیست باید تابیست

روز دیگه برای آمدنش به مشهد صبرکرد

 ل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:27
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
شیوا
18 بهمن 90 15:16
سلام خاله جون من شیوام ممنون که وبم سر زدین من چون وقت ندارم و درس دارم دیر به دیر میام خدافظ.راستی لینکتون کردم اشتباه لینکم کردین yesmusa13 نیستم yesmusaممنون.
مامان طه
19 بهمن 90 0:45
سلام امیدوارم هرچه زودتر کیمیاجون بیتد وباهم خوش باشید ببوسینش
مامان طهورا
4 اسفند 90 1:27
سلام عزیزم. میام میخونمتا. فقط نمیدنم چرا نمیشه کامنت بذارم.کلافه شدم دیگه به خدا