کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

هنرنزدمشهدیها همیشگی است

1391/1/12 15:36
نویسنده : fereshteh joon jooni
427 بازدید
اشتراک گذاری

کوزه میدان جمهوری مشهد

ر

 

 

قلک شکسته  پولهایش بیرون ریخته

ا

ئ

ع

 

ع

ع

تکم

ع

یکی از میدانهای شاندیز سبزه با پارچه وحاجی فیروزهایی که هرکدام یکی از سین ها را در دست دارند

-

میدان آبشار شاندیز

ه

 

حالا بریم پدیده شاندیز

ل

8

ف

ح

بااجازه ی مامان طهوراجون حیفم اومد که عکس طهورا ی ناز وقشنگ رو به مردم مشهد نشون ندم با این لباسای خوشگلش .آخه تمام مدت تو پدیده شاندیز وقتی این لباسو دیدم یاد طهوراجون افتادم وبالاخره با اجازه تون اینجا گذاشتم

 

 

 این طهوراجون یکی از همین نی نی های نی نی وبلاگیه که من خیلیم دوسش دارم مامان طهوراجون منو ببخش که بدون اطلاع شما برداشتم آخه دخترت از جنس گله منم که گلارو خیلی دوست دارم دست خودم نیست نیای بگی وای............عکس دخترم به سرقت رفته ها...............

      

ح

ذ

ه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهلا
12 فروردین 91 15:01
واقعا امسال شهرداری گل کاشت با نمادهایی که گذاشت ولی چرخ خیاطی و اون چوپانه فلوت زن پارک ملت و لباسایی که تو بزرگراه امام علی که داری میری قاسم اباد گذاشتن حرف نداره سال خوبی داشته باشین