کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

رسیدن به مقصد

1391/1/13 0:57
نویسنده : fereshteh joon jooni
408 بازدید
اشتراک گذاری

خداراشکر کیمیاحانا !ساعت 5بعدازظهر ١٢ فروردین باکلی دعاو

سلام وصلوات و نگرانی من که خیلیم بیخودی بود رسیدین

دزفول مقاوم الحمدالله...

ع

 

اینم عکس که دو شب فبل از حرکت به طرف درفول (١٠فروردین نودویک

ساعث 10 شب)توشهربازی پاندا تو مشهد گرفته شده ببین از بس

بازی کردی وعزق کردی موهات خیس وبهم چسبیده شده اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شیوا
13 فروردین 91 11:44
سلام فرشته خوبی عیدت مبارک با کمی تاخیر ببخشید که بهت دیر تبریک گفتم سیزده تون رو به در کردین ما که نکردیم راستی این ووروجکو از طرف من ببوس اگه خودم بودم خودم کیمیا رو میبوسیدم راستی انگاری طرقبه و شاندیز بهتون خوش گذشته ما که پیارسال رفتیم طرقبه توی تابستون خب خدافظ.
مامان سونیا
15 فروردین 91 11:11
عزیزم عیدت مبارک چه خوشگلدخمل عسلتون ببوسیدش از طرف خاله به وب ماهم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
ما مان سونیا
15 فروردین 91 17:12
سلام عزیزم ممنون از حضور پر مهرت با افتخار لینک شدید