کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

تماس باکیمیا

1391/4/24 17:04
نویسنده : fereshteh joon jooni
394 بازدید
اشتراک گذاری

من:کیماخانمم سلام

کیما:سلا............................م

من:کیماجون رسیدین؟

کیما: ماتوقطاریم داریم میایم مشهد

من:یک آن باورم شدو بقولی قلبم گرپی افتاد تو دلم

ا..........................چرا دارن میان

کیما:اونور خط آهسته بامامانش حرف میزد فکرمیکرد وقتی

آرام میگه من نمیفهمم مامان من التی (الکی)به عمه عسل

دفتم ماداریم میایم مشد تازه اونموقع دلم آروم شد

ببینین بچه های این دوره زمونه رو

یاما توسن اینا خنگ بودیم یا اینا تواین سن زیادی دانایند

خلاصه اولش هول کردم ونمیدونستم چی بگم بعد

یکه مامانش گوشی رو گرفت آروم شدم یکی طلبت کیمیاجون

خودشم کلی میخنده آخه نه اینکه من باهاش خیلی سریه سر

میذارم خواست از راه دور بامن شوخی کرده باشه

نتیجه اخلاقی :اینکه با بچه ها زیاد نباید شوخی کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پدربزرگ ارغوان
27 تیر 91 23:44
سلام فرشته جان دخترم خوبی شبت بخیر کیمیا جان گلم خوبه روی ماهش را از دور می بوسم واین نادیه مهراوه شیرین زندگی را دعای خیر می کنم .فرموده بودی در باره لینگ آهنگ، شما هرازگاهی که می خواهی پست جدید بنویسید آدرس آهنگ را کپی می کند در جای مناسب در همان پست کپی پیست می کنید بعد هم که نوشته را همراه با لینگ آهنگ یا هرچیز دیگه ارسال کنید به شکل دلخواهتون درمیاد...موفق باشید عزیزان مهربانم