کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

دوچرخه

1391/4/27 21:38
نویسنده : fereshteh joon jooni
498 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیایم سلام خانمی

اینروزها که تو به دزفول برگشته ای بابابرایت دوچرخه ات را روبراه کرده که بتوانی شبها که هوا سردتر است بیرون بروی وبازی کنی. قدر بابارابدان خدا برایت نگهش دارد

یاد بچگی خودم افتادم چقدر دلمان میخواست بچگی کنیم از سروکول بابا بالا برویم وخودمان را برایش لوس کنیم مثل تو که وقتی خودت را برایم کمی لوس میکنی وبا اداهای مخصوص خودت میگویی عمه عسل....................ومن از عمق وجودم میگویم جانم..............

اما کیمیایم بگویم که همیشه حسرت بازی بادوچرخه به دلم مانده ..چرا؟می پرسی چرا؟

چون من خیلی زود بابایم را از دست دادم

دراوج بچگی که خواستم بچگی کنم ودنبال بچه بازی های خودم باشم خانه بی وجود پدر خاموش شد

وقتی میبینم بابا برایت وقت میگذارد ازته دل شاد میشوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 تیر 91 12:42
خدایا سایه ی بابای مهربونش رو همیشگی کنه ایشالا.


سلام نرجس خاتون مهربان ممنونم که به ما سرزدی دعایت برای همه ی نی نی ها مستجاب باد