کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

کیمیاجونم .نازنین بانو ..........روزت مبارک.......

1391/7/17 21:00
نویسنده : fereshteh joon jooni
465 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کاش من هم چون تو کودکی بودم تا برایم لالایی بخوانند وخوابم ببرد خواب روزهای بچگی ونادانی

خواب روزهایی که همه محبتشان حقیقی بود

روزهایی که قدرش را ندانستیم وزود گذشت

تو قدردان دستهای پرمهر پدر باش

قدر محبتهایی که به تو ارزانی میشود بدان

همیشه بدان که همه ی محبتها هم مسوولیت نمی آورند

ولی تو باید آنها را بشناسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابابزرگ ارسطو
21 مهر 91 9:40
سلام
ممنون كه گفتيد لينكم كرده ايد
ولي بعلت شلوغي بعضي وقتها آدم يادش ميرود كاري را انجام دهد! مثلا همين لينك كردن را

اشكال نداره شوخي كردم هر طور دوست داشتين عمل كنيد
آدرس سايتي را خواسته بوديد كه در آن انواع افكت ها هست لطفا آن افكتي را كه اشاره كرده بوديد خودتان پيدا كنيد
http://www.photofunia.com/


سلام باتشکراز راهنمایی تون .خوشحالم که کیمیاجون دوستای جدیدومهربونی داره
بابابزرگ ارسطو
21 مهر 91 9:48
با عرض معذرت عذر خواهي منو بپذيريد چون من يه جاي ديگه را نگاه كرده بودم(اينها عوارض پيريه) تشكر بخاطر لينك كردنتون دارم مخصوصا وقتي ديدم گلشيد جون هم لينك كرديد بسيار شرمنده شدم.روز كيميا جون هم مبارك باشه هر چند كه دير اين تبريك را نوشتم از طرف من و گلشيد وارسطو هزار:براي كيميا جون