کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

دلیل تاخیر در نوشتن مطلب جدید

1391/8/9 0:16
نویسنده : fereshteh joon jooni
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه ی من کیمیاجان

سلام به تو وشهرت دزفول

سلام به تو وشیطنتهایت

سلام به تو وخنده هایت که از ته دل بود به شادیهایت  به  بازیها واز سروکول بالا رفتنهایت

نگران نباش کیمیاجان من دلم خیلی دریایی تر از آن است که بخواهم اخم هارا جدی بگیرم

دلم میخواهد زودتر بزرگ بشوی خودت خوبی رااز بدی تشخیص بدهی

خودت قاضی خوبی بشوی ونامهربانیها راپاسخگو باشی

خداخودش بهترین داور است

نگران نباش

دعایت میکنم دل تو هم به وسعت دریایی باشد

آمدنم به دزفول ودیدن روی ماهت را بهترین لحظه وبه فال نیک میگیرم

تومطمئن باش اگرکسی باخدا معامله کرده باشد نگران هیچ چیزی نخواهدبود

امیدوارم روزی تشخیص داده شود که من چه کردم وچه دیدم

انسانها همینند گاهی به چیزهایی دلخوشند که در دنیا هیچ ارزشی ندارد وگاهی

به چیزهایی که باید توجه کنند که خیلی بی خیال از کنارش میگذرند

تو نیز آگاه باش که اصل زندگی این نیست که دیدیم

آن است که آینده نشانمان خواهد داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)