کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

نامه ای به تو

1390/1/20 18:52
نویسنده : fereshteh joon jooni
401 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دلم امیذوارم حالت خوب باشد منهم خوبم وملالی نیست جز دوری تو که آنهم امیدوارم به زودی زود دیدارها تازه شود 

ای نامه که میروی به سویش      از جانب من ببوس رویش

خوب دلم خواست مثل قدیم قدیما نامه بنویسم خوب چه میکنی امروز بعداز چند روز کاری گفتم تا آجی از کربلا میاد ومنم سرگرم مهمونی میشم یه حال واحوالی بپرسم قربون اون اداواطوارات که برای عمه عسل خوب داری ناز میکنی  خودتم دلت تنگ شده که به هربهانه ای  به من زنگ میزنی 

 صداقشنگ من آجی بیاذ ببینم بر کیمیاعسل چی آورده؟ به یادت روزنامه ای برداشتم وگفتم چشمم به اولین مطلبی که افتاد برات بنویسم 

امروز روز شادی وامسال سال گل         نکوست حال ما که نکو باد حال گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
20 فروردین 90 23:49
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی