کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

دختربزرگ خانه که باشی مسئولیتت هم سنگینتر است

1391/12/3 0:18
نویسنده : fereshteh joon jooni
230 بازدید
اشتراک گذاری

من کیمیاخانم متولد 1387/6/8درمشهدهستم


ویلدامتولد1391/9.29در مشهد است


من چهارسال واندی از خواهرم بزرگترم پس همیشه

او بایدبه من سلام کنه

من ازیلدابزرگترم پس باید به او کمک کنم البته تو درساش


 به به چه حالی میده آدم دختر بزرگ خونه باشه وهمه

رو حرفاش حساب باز کنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کوثری
3 اسفند 91 9:08
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه