کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

تلاش

1391/12/6 12:05
نویسنده : fereshteh joon jooni
316 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیا جان سلام

کیمیاجان عزیز دلم نزدیک دوساله تلاش بیهوده ای را دارم دنبال میکنم

خیف که تو فعلا سواد نداری که بتونی بخونی

حیف که ............

واما صدها حیف تو همین کلام من درگیرند که چرا؟.

خداکند روزی که تو بفهمی که خیلی دیر نشده باشد

سه روز دیگر وبت دوساله خواهد شد در حالیکه کسی قدرش را ندانست

شاید کلا وبت را پاک کنم تا دیگر این قدر فکرم را مشغول نکند

شاید پایان وبت دل ها آرام بگیرد

اگرچه میدانم روزی که تو باسواد شوی از دیدن وبت خوشحال خواهی شد

آنوقت تو چه خواهی کرد ؟

هم با دل من ، هم با دل خودت ،هم با دل دیگران

 آنوقت که دیر می شود چه باید کرد؟

چند روزیست که چندبار روی حذف وبلاگ تامل کرده ام

نمیدانم .................

شاید باید بدیها را با خوبی پاسخ داد نمیدانم

شاید باید خیلی چیزهارا ندیده گرفت نمیدانم

شاید باید با سکوت با  همه رفتار کرد نمیدانم

تو بگو چه کنم؟

فقط نگو بسپار به دست گذر زمان....قبول ندارم

امروز خیلی دلتنگت شدم

ولی حیف ................

خیف.........

حیف........

پی نوشت :برای رفع دلتنگی چه باید کرد؟

بعدا نوشت:یعنی همینطور باید بغض ها را فرو برد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 11:55
با سلام طراحی منحصر بفرد تقویم 92 با عکس کودکان شما بدون استفاده از تقویم های آماده بدون استفاده از نرم افزار ساخت تقویم آماده با طرحها و ایده های درخواستی شما و انواع تم های دلخواه تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما و اگر تقویمی خاص مد نظر شماست کافیست توضیحات آن را به ما بدهید تا برای شما طراحی کنیم با تشکر برای دیدن نمونه کارها به وبلاگ زیر بروید: http://baby-graphic.blogfa.com و برای کسب اطلاعات بیشتر با ای میل زیر در تماس باشید calendar.taghvim@gmail.com
بابابزرگ ارسطو وگلشید
6 اسفند 91 17:02
سلام حیفه اینهمه زحمت کشیدین وبعد پاکش کنید اگه میخواهید ننویسید ولی پاک نکنید چون این دختر خوشکل بزرگ میشه وبعدا از خوندنش لذت میبره
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 اسفند 91 7:17
عزیزم. قدر اینجا رو باید فقط کیمیا بدونه وبس. هیچ چیز دیگه نباید دلسردت کنه. همین.