کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

خدای من وتو یکی ست

1391/12/7 23:53
نویسنده : fereshteh joon jooni
239 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیاجان سلام گل دختر

زمانی که مشغول خواندن وبت هستی خیلی تامل کن

(البته اگر تا آن موقع پاکش نکرده باشم )

آره دختر خوب ،با دقت بخوان ببین برای هر سطرش چقدر زمان گذاشتم

چقدر هزینه ،نه ببخش منو چون برام خیلی اهمیت داری اصلا هزینه ی مالی

منظورم نیست از فکرم از وقتم از همه چی بخاطر تو هزینه شده چون تورا

خیلی دوست دارم

ولی اینو بدون کلام به کلام این نوشته با اشک چشم نوشته شده

دلم میخواهد تو قدر بدانی

تو بفهمی که زمانی فلانی بود که برایت نوشت ودلش را به تو خوش

کرده بود ولی حیف که نمیشود همه چی را اینجا نوشت

باشد زمانی که مدیریت وبت را به دستت دادم برایت خواهم گفت

فقط دعایم این است که زمانی نشود که بگوییم

وای چه زود دیر میشود

من فقط میگویم دست تقدیر ،دست زمانه اینطور خواست که تو را از من

دور کنند

میدانم که تو هم دلتنگ من هستی ولی باشد اشکالی ندارد

خدای من وتو یکی ست

هردوی مارا می بیند وخودش بهترین بینا وشنواست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)