کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

سبزیجات عحیب

1390/2/19 22:10
نویسنده : fereshteh joon jooni
230 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم سلام تربچه نقلی لپ قرمزی پیزهن گلی بااین دست وپای گلی کجا میری 

گفت میرم لب آب خودم رابشویم بعدمیرم سرسفره وسط بشقاب سبزی خوردن 

میشینم 

گفتم آهای چغندر تو جقدر سفتی برگهاتم کلفته  راستشوبگو تواصلا خوردنی 

 

هستی؟ 

گفتم آفاپیازه توکه نرم ونازکی سفیدونازی چراماروبه گریه میندازی گفت من

 

 

دوست ندارم اشک کسی رو دربیارم تقصیرخودتونه که منو میبرید

 

گفتم شلغم جان چراوقتی مریض میشم بایدتوروبخورم گفت من دارو نیستم

 

ولی مثل دارو دشمن میکروبا هستم ا

 

اگرمنوبخوری همیشه سالم میمونی

 

فهمیدم همه اینا ازسبزیجات هستند وبرای بدن مالازمه پس به حرف مامانا

گوش کنیم وازهمه نعمتای خدا استفاده کنیم

خدایا ممنونیم که به ما این همه نعمت دادی                     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کودک متفکر
21 اردیبهشت 90 2:48
سلام آیا می دانید حدود 50 درصد از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی، حدود 30 درصد بین 4 تا 8 سالگی و 20 درصد باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد؟ آینده كودك خود را از همین حالا بسازید.
فرشته جون جونی کیمیا
23 اردیبهشت 90 21:13
سلام مرسی عزیزم از راهنمایی خوب شما وازبازدیدشما