کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

شیرین کاری

1389/12/12 16:43
نویسنده : fereshteh joon jooni
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیمیای ملوسم میخوام برات از کودکیهای خودم بگم    بگم منم مانند ثو هیچ علاقه ای به عروسک تداشتم وفقط ترجیح میدادم باگل و خاک خونه بسازم چون بیشتر همبازیهام پسر بودند ترجیح میدادم با علایق اونا کتاربیام وبقولی کمی نسبت به همسالام شیطونتر وکمی جسور بودم وقتی یادم میاد وقتی که یکسال وسه ماهه بودی چطور یکشب ازساعت 12تا1/30 دقیقه بایک کلمن آکاسیو شروع کردی به بازی بقدری اونو بالا وپایین انداختی بقدری مارو سرگرم کرذه بوذی ومابه شیرین کاریهای تو میخندیم که ما متوحه شکستن اون نشدیم فردای اون روز وقتی کلی ماهی خریدیم با یخ فراوان        خودت بقیه ماجرارا حدس بزن آخه نمکدون من قندوگلاب من نمیدونی تا وقتی رسیدیم خونه  چه بویی راتخمل کردیم توهمه کارا بانمکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)