کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

بدون عنوان

1389/12/11 16:51
نویسنده : fereshteh joon jooni
238 بازدید
اشتراک گذاری

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

کیمیاجون معلوم میشه عزیزدلم توهم خوشحالی که داری میای پیش ما  میدونم خوشگلتر شدحالا دیگه دوسال وخرده ای شدی حرفای قشنگ بلد ی بابا ! میخواهم برات فرهنگ لغاتی را که میگی معنی کنم

س=سلام       با=آب     ما=مامان بای =بابا      ام=عمه    بوف=غذا نفسم بقیه اش باشه برای بعد میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
11 اسفند 89 17:58
سلام عزیزم

بینهایت ممنون از این همه لطفت به من وآنیسا گویی ما وکیمیاجون هم استانی هستیم من حتمااسم کیمیا جونو به دوستهای آنیسا اضافه میکنم هر موقع دیدیش یه بوس محکم بهش بکن







مامان آنیسا
11 اسفند 89 18:04
سلام عزیزم حتما از این کیمیای خوشگل عکس بذار تا ما هم ببینیمش