کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زندگی ما kimiya omidetayebe

فرشته نویسنده وبلاگ هستم

من دلم میخواهد

1390/10/16 23:45
نویسنده : fereshteh joon jooni
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیمیای خوبم.......................................

من دلم میخواهدزندگی را بفشارم در مشتم تا زیباتر بسازم برای آینده ی تو

غصه ها را همه در خاک کنم تا تو در آینده غصه رانشناسی که چیست

فاتح هر چه پلیدیست بشوم تا تو بویی از آن را نفهمی..

دلم میخواهد بیداری های تو نیز مانند خوابت شیرین وگوارا بشود

دلم میخواهد که تو فرشته بشوی بی گناه وسبک

بال بگردی از هرچه خوبی ونیکیست بویی ببری

کاش میشد آینده را خودمان رقم بزنیم تا ببینی برایت

چه خواهم کرد

اگر چه که میدانم که خدایی که در همین

نزدیکیهاست تو رابیشترازمن دوست می دارد

وازمن دلسوزتراست من این را خوب میدانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طهورا
17 دی 90 1:49
این پستت چه با حال و هوای امشبم جوره... نگران آینده ی طهورام.عجیب دلشوره دارم.فکرای مزخرفی به سرم میزنه...
پدر محمد سام
17 دی 90 8:31
سلام مادر کیمیای عزیز ممنون که این همه به من لطف داریو به وبلاگ پسرم سر می زنی .من هم دوست دارم بیشتر بنویسم ولی خوب فرصت پیش نمیاد چون مشغول کار و امور زندگی هستم اما سعی میکنم زود به زود وبلاگ را بروز کنم .... متن زبیابی برای کیمیا جان نوشته ای اما مادر مهربان آدمی تا طعم غصه را نچشد قدر شادی را نخواهد فهمید ،تا پلیدی را ندرد به پاکی نخواهد رسید .....پس ما تنها میتوانیم راه را نشان دهیم و فرزندان خودشان هستندکه آینده زندگیشان را رقم خواهند زد...